8 aprilie 2010

Demi


Buna ziua, dragii mei ! Cea din poza din stanga sunt eu, Demi, un pui de cocker de 6 luni, nascuta (la fel ca multi alti catei) pe strazile din Buhusi, doar ca viata mea a luat o turnura deosebita inca de cand aveam 3 luni. Ma jucam cu fratiorii mei, in strada, cand am fost lovita de o masina. Soferului nu i-a pasat de un biet caine si m-a lasat plangand de durere in mijlocul drumului. Mi-a fracturat coloana si mi-a dizlocat soldul; mi-a rupt labutele din spate si una dintre ele a fost scoasa din articulatie. Dupa aceasta intamplare, am trait prin santuri, am stat sub cerul liber, mi-a fost frig si a plouat peste mine. Unii oameni se mai indurau de mine si imi aruncau ceva de mancare.

Intr-o zi, cand stateam zgribulita de frig in fata unui bloc, un om m-a infofolit intr-o patura si m-a dus in casa lui. Nu mai vazusem niciodata cum arata. Frumos loc: caldura, liniste, curatenie si…papicaaaa.

Am fost dusa pe la multi doctori si am stat chiar si internata 7 saptamani la clinica Ortovet din Bucuresti. Acolo s-a ocupat de mine doctorul Gaita, un om cu inima mare. Am suferit 3 interventii chirurgicale la picioruse, una la coloana si una pentru sterilizare. Acum ma deplasez cu ajutorul unui carucior-proteza, dar sunt vesela, topai si ma bucur ca mi s-a dat sansa la o noua viata.
Faptul ca astazi sunt in viata si va scriu povestea mea pe site-ul lui Adrian se datoreaza ajutorului vostru. 18 oameni, din Buhusi si din Bacau, au donat 1410 RON pentru ca eu sa beneficiez de aceste tratamente. Vreau sa le multumesc tuturor pentru ca au pus pret pe viata mea, pentru ca nu au inchis ochii cu nepasare si au luptat alaturi de mine. Acum ca m-am intors de la spital, imi caut un stapan care sa aiba grija de mine. Ofer multa dragoste neconditionata, sunt cuminte si isteata. Aduc un zambet pe fata oricui ma vede. Nu cer decat adapost si hrana si sper ca cineva sa citeasca apelul meu si sa ma primeasca cu inima deschisa in viata lui.

Am toate vaccinurile la zi, carnet de sanatate, castronel cu dizpozitiv special si fularel cu ciucurei. Ca sa ma luati acasa, sunati la 0745389232 (Razvan) sau lasati mesaje pe aici.

Cu caldura si speranta, va saluta

Catelusa Demi.

Contact: Razvan, 0745389232, razvanjur@yahoo.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte impresionant...a fost un filmulet si pe utube?...
are carucior?

irimuk spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=isY9Gq-SF8Q