24 aprilie 2007

toate pisicutzele au fost adoptate :)





Birmanezele au fost adoptate si traiesc la curte!
Suntem doi fratiori, baietel si fetita, in varsta de 3 ani. Suntem deparazitati, vaccinati si castrati. Noi nu putem trai unul fara celalalt, de mici am fost luati impreuna, am crescut impreuna, ne-am jucat impreuna si din cauza asta ne iubim foarte mult si nu putem renunta unul la celalalt. Kitty, fetita, este foarte delicata si fina ca un fulg de nea. Chaton este barbatul casei: are grija de Kitty, o spala si o protejeaza. Va rog frumos, daca cineva ii doreste pe Kitty si pe Chaton, doi pufuleti cu care sa imparta si bune si rele, daca cineva doreste un strop de dragoste si de caldura in casa lui, sa ma contacteze la nr. de tel. 630.48.82. Rodica

Pisi este o pisicuta metis , un mic tigrisor, in varsta de 3 ani, foarte cuminte si jucausa. Povestea ei este destul de trista pentru ca a fost scapata din coltii unui caine care o folosea pe post de jucarie. Am luat-o in casa, am ingrijit-o, am deparazitat-o si am vaccinat-o. Din pacate nu pot face mai multe pentru ea, pentru ca in casa mea mai locuiesc 2 pisici, un caine lup si 2 papagali. Va rog foarte mult sa ma ajutati sa ii gasesc tigrisorului un stapan care sa-i ofere toata dragostea de care are atat nevoie si care, la randul ei, sa ofere clipe de relaxare si de dragoste noului stapan. Cine o doreste pe Pisi poate sa ma contacteze la nr. de telefon: 0723.248.205, Simona

Niciun comentariu: