24 aprilie 2007

Rand pe rand, pisicutzele au fost date spre adoptie

Tatal meu are 10 pisici si se va interna!
Mai este numai o pisica de adoptat!








I-am promis tatalui meu ca ma voi ocupa de pisicile lui...
Povestea noastra este asa: tata m-a crescut singur, cu bune si rele. Nu s-a recasatorit, mama mea a fost mereu departe de mine, si la propriu si la figurat.
Acum tata traieste singur intr-un apartament, are leucemie, diabet, doua accidente vasculare cerebrale si o depresie profunda. Si mai are vreo 10 pisici, adunate din dragoste pentru animale si de singuratate.
Doctorul mi-a zis ca nu poate supravietui multa vreme... 1 an, poate doi. Este incapabil de a se ingriji singur, dupa ce 31 de ani ne-am impartit existenta; eu faceam curat, el gatea... acum mi-am luat zborul, am familia mea...
Il ajut cat pot, cu bani, alimente, medicamente dar am un bebe mic de 4 luni care ma solicita mereu... rude nu avem, prieteni nici atat.
A venit momentul sa-l internez si apoi probabil va veni sa stea cu noi. Ce ma fac cu pisicile? ... daca le arunc in strada, va fi un soc imens pentru el. Avem deja, eu si sotul, 3 mite si 3 ciini...
Sunt castrate /sterilizate, educate... am pozele lor...
As vrea din suflet un camin, macar pentru o parte, cele nascute in casa si care nu stiu ce e aia salbaticie, maidan. Stiu ca viata unui om este mult mai valoroasa decat a unor animale, dar viata tatalui meu a fost prelungita si datorita lor.

Poze:
1. Tomita: 7 ani, istet si jucaus nevoie mare. Stie sa "vorbeasca";
2. MamaRoza, mama eroina de 6 pisoi - batrina, 12 ani, tandra, acum sterilizata, metis de persana;
3. Fifa - 7 ani, era cea mai mica din cei 6 pisoi, acum obeza, din pacate...
4. Mutzi - 7 ani, blanitza de catifea, inteligenta, tandra;
5. Pisoiu-soiu - afectuoasa si timida, sterilizata, aproximativ 3 ani;
6. Rex - 7 ani, un adevarat rege, tandru, mare, castrat.

In afara de acestea, mai are 4 pisoi tineri, de 8 - 12 luni, toti castrati:
1. Blindutz- tarcat clasic;
2. Unul alb cu negru, seamana cu Muzti din poza de pe yahoo.
3. Albus-alb;
4. Unul mai sperios, tot alb cu negru, tip frac.
...si inca 2 pisici blande, sterilizate, de 3 - 5 ani, care seamana cu Pisoiu-Soiu


Contact: Ruxandra Girbea, ruxmax@yahoo.com, 0742 857 356

Niciun comentariu: