15 noiembrie 2008

Charlie

Cica m-au botezat Charlie, pentru ca le amintesc de Charlie Chaplin. Ma rog... eu sunt doar un motanel in varsta de 4 luni, gri-albastrui, cu ochi verzi si tandreturi si zambete de impartit.

M-au gasit intr-o noapte, acum cateva zile, racit si ghemuit pe un pres murdar, s-au induiosat, m-au luat la ei acasa si daca va vine sa credeti m-au spalat cu L'Oreal Elseve (Iulia zice ca doar atata avea in casa si na, cica a fost o situatie de urgenta ca eram murdar rau).

Vali ii zice Iuliei ca "uite, vezi si ziceai ca nu iti plac piscile, tu doar cu cainii tai", iar Iulia zambeste. Desi cred ca Vali ma place mai mult, chiar l-am auzit zicandu-mi "ghemetotoc de suflet".

Pe scurt, cica sunt foarte frumos, blana mea are o culoare nenaturala, gri albastrui, am piept si labutze albe imaculate (Elseve, am mai zis o data), am invatat sa fac la laditza din prima, nu fac mizerie, ba dimpotriva, sunt curat si ordonat. In rest, cred ca sunt ca orice copil: mananc, ma joc mult, dorm si cand am chef ma uit la filme cu Iulia si Vali (desi recunosc ca ma prinde "Dansez pentru tine" de fiecare data).


Ei zic ca nu pot sa ma mai tina din cauza de multe alte animale prezente in gospodarie. Asa ca ma relochez! Si as vrea din suflet sa fie pentru ultima oara. Caut deci camin cu perne, oameni buni si zambitori, calorifere si dragoste! De fapt... CAUT FAMILIE!

Eu raspund pe numarul Iuliei la 0722 46 85 85, sau pe mail la iulianistor@yahoo.com.

Iar daca din diverse motive pe care desi mic fiind, le inteleg, nu imi puteti voi oferi un camin, dati mesajul asta mai departe! Am auzit io ca poti sa te indragostesti pe internet!

Multumesc!

Charlie