13 decembrie 2008

Bella introduction

Frumoasa Bella traieste bucuria de a-si fi gasit un camin plin de dragoste, alaturi
de alti doi companioni felini si stapanii sai, carora le imparte echitabil gesturi de iubire cum nu s-au vazut in neamul pisicesc ci mai degraba intre oameni.
Sa ne bucuram pentru ea si sa incercam sa ajutam si alte suflete blanoase
sa gaseasca iubire si caldura!

As dori sa va prezint situatia unei "domnisoare" de aproximativ 5 luni - pisicuta Bella - pe care am gasit-o in urma cu cateva zile in pasajul Muncii, ratacita si ingrozita la maxim de masinile din jur. Am reusit sa o prind si slava Domnului, nu era lovita sau ranita, cum am crezut initial. Am dus-o mai apoi la doctor, am consultat-o si i-am dat calmante si vitamine... eu o voi tine
acasa pana isi revine si in speranta ca o va lua cineva in caminul sau - eu mai am doua pisici si un catel, ar fi prea aglomerat. Bella este incredibil de afectuoasa, foarte cuminte ( isi gaseste cate un

locsor in care doarme, fericita ca ii este cald si ca nu e singura). Se intelege foarte bine cu alte pisici si mai ales cu cainii. Ii vor fi asigurate sterilizarea, vaccinurile, deparazitarea si alte medicatii - bineinteles, si carnet de sanatate. In cazul in care nu aveti deja un pisoi sa va bucure sufletul si doriti unul, astept sa ma contactati.
Va doresc o zi minunata si sarbatori imbelsugate!
raluca
0721791929