16 martie 2009

Mario si Katy

Mario a fost adoptat :), iar Katy se afla la un adapost :(
Mario
(16 februarie 2008)
Sunt un pui de soricar, asta inseamna ca voi ramane un catelus de talie mica, am in jur de trei luni si sunt cam timid asa cum sunt dealtfel si ceilalti frati ai mei. Atat eu cat si fratii mei am aparut pe lume din inconstienta unui om care a lasat-o pe mama nostra sa ne conceapa si mai apoi ne-a abandonat. Am fost sase, dar doi dintre fratii nostri au murit. Asa ca acum mai suntem doar patru. Va rugam sa ne luati la voi si sa aveti grija sa nu ne lasati sa facem la randul nostru pui, deoarece, faptul ca am fost abandonati a fost insuportabil pentru noi. Nu ne impacam deloc cu ideea ca alti catelusi ar putea avea soarta noastra.
Daca nu va este indiferenta soarta mea si a fratilor mei si v-ati hotarat sa luati acasa macar pe unul dintre fratii mei, va rugam contactati-i pe cei de la Robi e-mail:
office@4animals.ro

click aici pentru mai multe fotografii

Katy (16 februarie 2008)
Eu sunt una dintre surorile lui Mario. Povestea mea ati aflat-o deja de la fratiorul meu. Trista ....dar adevarata. Si eu sper ca cineva o sa ma placa si o sa ma ia acasa.

e-mail: office@4animals.ro

click aici pentru mai multe fotografii