16 martie 2009

Salvati opt catelusi care au nevoie urgenta de stapan

7si8.jpg

O doamna din Drumul Taberei a salvat 8 puiuti,de la moarte sigura,in data de 7 feb 2009 (” Am salvat 8 catelusi maidanezi de la o moarte sigura, aceea de a fi ingropati de vii , in subteran alaturi de tevile de apa ale blocului care au fost reparate, dar locul nu a fost acoperit cu beton cand s-a terminat reparatia. Drept urmare in luna decembrie o catelusa a nascut pui in acel spatiu betonat in care sunt tevile de apa. Muncitorii care trebuiau sa inchida acel spatiu au venit in cele din urma dupa cateva luni iar catei urmau sa aiba o soarta cruda, insa am reusit sa amanam inchiderea cu 2 zile, astfel ca am putut sa salvez cateii. Din nefericire cel mai mic dintre pui a ramas blocat in subteran am facut toate eforturile sa-l scoatem dar nu s-a putut. Am incercat sa le gasesc un stapan, am intrebat colegii de la servici, prietenii , dar din pacate nu am obtinut nici un raspuns.” )

Doamna locuieste intr-un apartam.cu 2 camere iar cateii stau pe balcon,care nu este inchis.Vecinii deja au inceput sa vocifereze.

Deci,piticutii au nevoie urgenta de stapani,asa ca,va rog,daca auziti pe cineva sau stiti vreu doritor…sau daca nu,macar dati mai departe acest mail.

6.jpg1-1.jpg

MAI MULTE POZE CU PUFOSII: http://picasaweb.google.com/deissima23/8Sufletele#

Relatii la: tel 0747.365.088 Dalma Gaspar, dalma969@yahoo.com